Christian Madsen er død

Generel debat om filmmusik.

Redaktør: Henrik

Besvar
Gizmo
Active User
Active User
Indlæg: 72
Tilmeldt: tirs 4. maj 2004 09:04
Geografisk sted: København
Kontakt:

Christian Madsen er død

Indlæg af Gizmo »

:cry: Jeg faldt tilfældigvis over dette på Film Score Monthlys message board, nemlig beskeden om at vores filmmusik-ven fra Århus, Christian Madsen, er død. Det skete i oktober sidste år.

http://www.filmscoremonthly.com/board/p ... &forumID=1
Søren Henrik Jacobsen
Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Indlæg: 176
Tilmeldt: lør 3. apr 2004 22:47
Favoritkomponist: John Barry
Favoritscore: Born Free
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Henrik »

Ja, det var rigtig triste nyheder. Jeg havde mange gode samtaler og koncertoplevelser med Christian, hvor vi sammen med Kenneth var i London og Belgien en del gange, til forskellige koncerter.

Det var bl.a. Christian der uden skrupler, styrtede ned foran scenen ved koncert prøverne i 1999, og spurgte Jerry Goldsmith om "noget". Formentlig spurgte han om interviews, og tilladelse til at overvære prøverne og hvad ved jeg. Vi kunne høre et kraftigt og rungende "NO" fra Goldsmith, men vi fik allernådigst lov til at overvære koncert prøverne - rigtig fedt - Det kan vi takke Christian for - så, TAK FOR DET, Christian :D

Kenneth og jeg var ellers enige om, ikke at skrive noget om dødsfaldet her i forum, men nævne det på næste møde. Men nu er det sket - og jeg er da personligt glad for, at der er så meget respekt omkring Christians person. Det unge menneske - der nåede så utrolig meget indenfor filmmusikkens område - som en ægte samler og fan. Jeg vil aldrig glemme Christian, og de uforglemmelige oplevelser han sørgede for, at jeg fik.
Hilsen Henrik :)
Besvar