Film Score Monthly stopper på skrift

Generel debat om filmmusik.

Redaktør: Henrik

Besvar
Mogens
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 23. okt 2005 01:17
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Film Score Monthly stopper på skrift

Indlæg af Mogens »

Gizmo
Active User
Active User
Indlæg: 72
Tilmeldt: tirs 4. maj 2004 09:04
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Film Score Monthly stopper på skrift

Indlæg af Gizmo »

Ja, det er dårlige nyheder. Jeg har aldrig været fast abonnent på FSM før for nylig - og nu er det slut. Igennem årene har jeg dog samlet ganske mange back issues op, så jeg har en ret solid samling. Det er trist at FSM stopper på print - det er altså ikke det samme at læse tingene på internettet.

Jeg håber at MUSIC FROM THE MOVIES klarer skærene.
Søren Henrik Jacobsen
Mogens
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 23. okt 2005 01:17
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Mogens »

Jeg ejer kun selv nogle få numre af FSM, men har aldrig abonneret. Jeg overvejede det på et tidspunkt, men kunne ikke bestemme mig for om jeg skulle vælge FSM eller Music from the Movies. Nu er valget jo ligesom truffet for mig, kan man sige... *suk*

Det er under alle omstændigheder en dårlig nyhed. FSM har været vigtig for alle filmmusik-fans - uden magasinet ville Lukas Kendall næppe være kommet i gang med at udgive CD'er, og bladet har også været med til at vise over for de amerikanske pladeselskaber at der er en lille, men vedholdende, skare af filmmusik-fans.

Man kan kun håbe, at FSM bliver ved med at udgive deres Silver og Golden Age-scores. De har udgivet mange ting, der ellers aldrig ville have set dagens lys, men man kan godt nære en vis frygt for at det også med tiden er slut med dem. Godt nok bliver FSM's udgivelser kun produceret i 3000 eksemplarer, men det er alligevel utroligt få af dem der er udsolgt.
Besvar