Forslag til side anmeldelser

Debat om f.eks. gode og dårlige soundtracks.

Redaktør: Henrik

Besvar
224
Super User
Super User
Indlæg: 126
Tilmeldt: søn 13. jun 2004 15:45

Forslag til side anmeldelser

Indlæg af 224 »

jeg savner faktisk lidt et årstal for hvornår de anmeldte scores er udgivet - jeg tror godt jeg kan leve uden dato.

Var det ikke en ide at have det på som obligatorisk feldt der op hvor der står cd nummer og produktionsår


Mark
Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Indlæg: 176
Tilmeldt: lør 3. apr 2004 22:47
Favoritkomponist: John Barry
Favoritscore: Born Free
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Forslag til side anmeldelser

Indlæg af Henrik »

OK - jeg har nu opsat feltet som option - kan anvendes og vil kun blive vist, hvor der er forskel på produktionsår af scoret og udgivelsesår af selve soundtracket.

Den nye Star Trek udgivelse har jeg nu opsat til at begynde med - varer nok et godt stykke tid inden resten er gennemgået :shock:
http://www.filmmusic.dk/?side=hiscore&score_id=1133

Kommentér gerne om det er dette, som har været savnet inden jeg går videre...
Hilsen Henrik :)
224
Super User
Super User
Indlæg: 126
Tilmeldt: søn 13. jun 2004 15:45

Re: Forslag til side anmeldelser

Indlæg af 224 »

jeg synes det har været savnet så jeg er fortaler for - men det skal selvfølgelig også gøres på en måde så folk ikke misforstår det og tror at filmen blev udgivet det år.


MEN jeg synes dog - hvis du spørger mig - at det bør stå under produktions år og ikke ved siden - jeg kan godt lide når det er sat pænt op lige under hinanden ;)


Men ellers kan jeg godt lide at der står dansk titel under film titlen - så er det jo lidt nemmere at holde styr på hvad filmen hedder på dansk også hvis den nu en dag kommer i tv.
Besvar