DIRTY og MAGNUM

Debat om f.eks. gode og dårlige soundtracks.

Redaktør: Henrik

Besvar
224
Super User
Super User
Indlæg: 126
Tilmeldt: søn 13. jun 2004 15:45

DIRTY og MAGNUM

Indlæg af 224 »

Kan jeg gå ned i en almindelig pladebutik og bede dem bestille de to titler hjem til mig....?
Gizmo
Active User
Active User
Indlæg: 72
Tilmeldt: tirs 4. maj 2004 09:04
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: DIRTY og MAGNUM

Indlæg af Gizmo »

224 skrev:Kan jeg gå ned i en almindelig pladebutik og bede dem bestille de to titler hjem til mig....?
Umiddelbart vil jeg ikke tro det. Måske skal det være en forretning, der er god til import, så FONA er helt udelukket. Der er nok ikke andet at gøre end at få gang i Visa-kortet og så bestille fra f.eks. Intrada eller Screen Archives. Bemærk lige at MAGNUM FORCE først udkommer den 12. juli.

Man kan dog være heldig, hvis man har tid til at støve rundt i forretninger. Jeg har f.eks. fundet DIRTY HARRY brugt her i København, men det er jo ikke en titel, man støder på hver dag.
Søren Henrik Jacobsen
224
Super User
Super User
Indlæg: 126
Tilmeldt: søn 13. jun 2004 15:45

Okay men...

Indlæg af 224 »

Tror du man kan få den i en Europæisk udgave eller er det kun Amerikansk Udgave den udsendes i...?
Gizmo
Active User
Active User
Indlæg: 72
Tilmeldt: tirs 4. maj 2004 09:04
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Okay men...

Indlæg af Gizmo »

224 skrev:Tror du man kan få den i en Europæisk udgave eller er det kun Amerikansk Udgave den udsendes i...?
Da det er Schifrins eget pladeselskab, der står bag, kommer de sikkert kun i amerikanske udgaver = distribution fra USA. Du kommer ikke udenom at skulle bestille dem hjem - eller få en af de andre soundtrack-nørder til at gøre det.
Søren Henrik Jacobsen
Besvar