DIRTY HARRY VENDER TILBAGE ENDNU ENGANG

Generel debat om film.

Redaktør: Henrik

Besvar
224
Super User
Super User
Indlæg: 126
Tilmeldt: søn 13. jun 2004 15:45

DIRTY HARRY VENDER TILBAGE ENDNU ENGANG

Indlæg af 224 »

Denne så jeg i avisen for nylig og nu har jeg også set den på IMDB. Håber det bliver en god film - DØDSPILLET var ikke vildt god men den var okay men det var bare synd at stoppe den der - hvis den sidste bliver rigtig god så er Alle DIRTY HARRY film jo gode at se
lars_el
Indlæg: 41
Tilmeldt: lør 20. maj 2006 00:38
Favoritkomponist: Michael Giacchino
Favoritscore: Batman (1989)
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: DIRTY HARRY VENDER TILBAGE ENDNU ENGANG

Indlæg af lars_el »

Har du et link til den artikel/hjemmeside? Såvidt jeg kan læse rundt omkring, så er det ikke bekræftet at "Gran Torino" rent faktisk skulle være en Dirty Harry-film. På IMDB står der ikke rigtig noget om filmen, og har da selv set Clint Eastwood nærmest gøre grin med idéen om, at Dirty Harry nogensinde skulle vende tilbage. MEN det kunne da være sjovt, helt sikkert, men tror nu ikke det er særlig realistisk. Ifølge denne artikel, så passer det ihvertfald ikke...
224
Super User
Super User
Indlæg: 126
Tilmeldt: søn 13. jun 2004 15:45

Re: DIRTY HARRY VENDER TILBAGE ENDNU ENGANG

Indlæg af 224 »

ja det har jeg - det eneste der sådan set linker det til serien er MOVIE CONNECTION menuen



http://imdb.com/title/tt1205489/



det er faktisk alt - men bliver spændende at se hvad det udviklersig til - det e rjo set før - bl.a. med mel gibson der siger at MARTIN RIGGS ville dø i nummer 4 af dødbringende våben - hvilket ikke skete
lars_el
Indlæg: 41
Tilmeldt: lør 20. maj 2006 00:38
Favoritkomponist: Michael Giacchino
Favoritscore: Batman (1989)
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: DIRTY HARRY VENDER TILBAGE ENDNU ENGANG

Indlæg af lars_el »

Ja, det bliver spændende. Så må vi se om han siger: "Jeg ved hvad du tænker. Slog han mig 6 gange med rollatoren eller kun 5?" :D
224
Super User
Super User
Indlæg: 126
Tilmeldt: søn 13. jun 2004 15:45

Re: DIRTY HARRY VENDER TILBAGE ENDNU ENGANG

Indlæg af 224 »

jeg tror ikke den bliver brugt mere - den var ikke med i de to sidste - og tror heller ikke der er brug for den - jeg kunne godt lide - go aheard - make my day, samt you forgot your fortune coookie
Besvar