Enkelte af os har denne dokumentar på video, men nu kommer den i udvidet version på dvd fra Music From the Movies. Det er jo helt fantastisk!
http://www.musicfromthemovies.com/article.asp?ID=506
Jerry Goldsmith-dvd fra Music From the Movies
Redaktør: Henrik
Jerry Goldsmith-dvd fra Music From the Movies
Søren Henrik Jacobsen
Re: Jerry Goldsmith-dvd fra Music From the Movies
Efter en meget frustrerende start på ugen, hvor Music From the Movies havde server-problemer, er de nu på banen igen - og dvd'en er nu til salg. Skynd jer, hvis I vil nu at bestille et eksemplar af denne udgivelse!!
Søren Henrik Jacobsen
- Henrik
- Site Admin
- Favoritkomponist: John Barry
- Favoritscore: Born Free
- Geografisk sted: Danmark
- Kontakt:
Tak for info... Ja, det var en frustrerende mandag. Jeg havde det ikke godt, da de ville åbne salget 18.30. Der sad jeg nemlig i biffen, og så Star Wars 3
Så jeg styrtede hjem efter filmen, og så var det igen udskudt...
Nå, men nu har jeg bestilt et eksemplar - eller, de har ihvertfald accepteret min betaling. Så må vi se, om der sker mere
Så jeg styrtede hjem efter filmen, og så var det igen udskudt...
Nå, men nu har jeg bestilt et eksemplar - eller, de har ihvertfald accepteret min betaling. Så må vi se, om der sker mere
Hilsen Henrik
- Henrik
- Site Admin
- Favoritkomponist: John Barry
- Favoritscore: Born Free
- Geografisk sted: Danmark
- Kontakt:
Så fik jeg min i går
Herligt gensyn (genhør) efter 10 år. Jeg mener det var i 1995 jeg så det meste af VHS'en, som ny i foreningen.
Der er ret meget bonusmateriale, så jeg nåede kun den extended recording session med de 3 cues, der tog godt 1½ time at indspille. Og så hørte jeg de 2 første interviews...
Skønt endelig at have den selv... Nu er det så man godt kunne tænke sig sådanne dvd'ere med andre komponister - og se, hvorledes DE arbejder. Eller er det bare mig?
Herligt gensyn (genhør) efter 10 år. Jeg mener det var i 1995 jeg så det meste af VHS'en, som ny i foreningen.
Der er ret meget bonusmateriale, så jeg nåede kun den extended recording session med de 3 cues, der tog godt 1½ time at indspille. Og så hørte jeg de 2 første interviews...
Skønt endelig at have den selv... Nu er det så man godt kunne tænke sig sådanne dvd'ere med andre komponister - og se, hvorledes DE arbejder. Eller er det bare mig?
Hilsen Henrik