Batman Begins

Generel debat om film.

Redaktør: Henrik

Besvar
Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Indlæg: 176
Tilmeldt: lør 3. apr 2004 22:47
Favoritkomponist: John Barry
Favoritscore: Born Free
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Batman Begins

Indlæg af Henrik »

Glimrende film :D

Jeg har set alle 4 forgængere i biffen, hvor de blev mere og mere tyndbenet. Jeg fastholdt stadig den første film, som favoritten. Ved nr. 4 var jeg lige ved, at forlade biografsalen i utide.

Så jeg var lidt skeptisk, da jeg hørte om denne 5. film - til trods for, at det IKKE var en fortsættelse.

Men traileren gjorde mig alligevel nysgerrig, og da jeg havde hørt soundtracket første gang, var det afgjort: Jeg SKULLE se den.

Efter at have hørt scoret igennem ca. 20-25 gange, så jeg den - og blev positivt overrasket. Musikken kendte jeg, men det var interessant, at sætte billeder på, da jeg ikke fatter tracklisten :oops:

Men altså, jeg kan varmt anbefale filmen, også selvom du ikke brød dig om de foregående. Denne her er i en hel anden stil - mere sårbarhed, råhed, menneskelighed. Mindre tegnefilmstil og cirkus, som Tim Burton var så god til, i sine Batman (og andre) film. Interessant at se Gary Oldman, uden skumle hensigter, for en gangs skyld. Han plejer ellers altid at være skurk, i en eller anden konstruktion :?
Hilsen Henrik :)
Besvar